Audition or not?

(las igar pa allt)
Var pa fotbolls conditionen idag efter skolan med Sindy och Imke och jag dog! Gud vad jobbigt det var!!!!

Ikvall ar det audition for Pirates of Penzance (kl 7) och jag gruvar mig som in i 17! Vet inte som jag ska ga eller inte? Hjalp! Och klantskallen jag glomde ju sangen i skapet sa jag har inte texten har, bara musiken, fast den maste ju finnar pa internet nagonstans. Fast jag ar otroligt hes med! Ohh.... Varfor ska dom ga och ha auditions? Det gor mig bara nervos och shit! Sa om 2 timmar kan jag sta dar pa scen infor ca 50 pers (som ocksa ska auditon) och skamma ut mig.

Onska mig lycka till! Lar behovas rejalt!!!!


For det skulle jag vara grymt roligt att var i musikalen. Maste ju aven ova om jag ska bli Medelpads Lucia till jul!

Kommentarer
Postat av: Caroline Lindén

om du ska ställa upp som medelpads lucia i jul får du mina röster !!! :)

asså du borde välja estet när du kommer hem.

2009-01-31 @ 13:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0