2009

Ny ar i Amerika ar inte som jag trodde. Besviken! Folk bryr sig typ inte har, iallafall inte i Nebraska.
Pa dagen var jag och Susan och shoppade fast jag var inte sa pep for jag hade ont i huvudet. Efter det sa aker vi hem och jag fixar mig och sedan skjutsar Susan mig till Hansens.
Dar sa far jag en huvudvarkstablett fast jag kan inte svalja hela tabletter. men till slut lyckades jag fast vattnet som jag drack med akte inte ner utan kom ut genom munnen och nasan. Ifall ni ville veta. Det var bubbelvatten sa det sved i hela ansiktet efterat. XD HAHA! 
Dom klar inte upp sig eller natt sa jag var den anda i klanning. Sarah och hennes 2 kompisar, Abby och jag hade mystery dinner. Man fick som en meny fast man fattade inte vad maten var. Man skulle skriva vad man vill ha forst,  2:a, 3:a osv. Sedan kom Janet ut med maten. Jag borjade med glass. Fast vi fick inte bestick sa jag fick ata med handerna och jag fros ihjal. Sa holl det pa ett tag. Det var liksom 7 olika saker.

Sedan nar kl var 11 har fast 12 i NY sa tittade vi pa live fran Times Square dar folk var samlade och artister upptradde och dom skulle slappa en boll kl 12 som kostade nagra miljoner dollar! Idioter! Sedan gick vi och skalade med for Chloe skulle hem. 

Susan kom och hamtade mig och Abby och vi for hem till oss och tittade pa en film fast alla somnade. 

Inga raketer fanns, det ar forbjudet att skuta forutom pa 4 juli (nationaldagen). Jag trodde USA alskade ny ar. 
Jag bjod iallafall alla pa godiset som min familj skickade till mig fast dom tyckte inte om nar det var salt pa. Alla spottade ut djungelvralen. HAHA! 


Mer bilder ikommer senare for just nu hittade jag inte kamerasladden. 

Kommentarer
Postat av: Caroline Lindén

djungelvrål som är sååå gott!!

2009-01-02 @ 15:20:04
Postat av: Caroline Lindén

djungelvrål som är sååå gott!!

2009-01-02 @ 15:20:29
Postat av: Irma

Jag håller med dom. djungelvrål smakar skjärt!!;P

2009-01-09 @ 20:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0