012509

Blev aldrig att vi gick i kyrkan idag.. Istallet sa satt jag och tittade pa en massa Bjorn Gustafsson klipp pa youtube. HAHA!

Sa, Sammy och min traff blev flyttad till 13.45. Vi var pa Braeda och at. Det var roligt. Vi pratade om allt mojligt och hon forklarade en massa om prom. Langtar!!!
Sedan efter 1 timme hade gatt sa var hon tvungen att aka for hon skulle aka och aka skridskor med en kompis typ halv vags till Omaha.
Men jag tror att vi ska vara med varandra nagon anna dag ocksa. Ska slapa med mig Sindy da ocksa for Sammy och Sindy hade spanska tillsammans forut.

Sedan for Susan och jag till Southpointe och vi gick in i affaren Francescas och gud vad fina klanningar dom har dar! Sa jag ska ga och handla lite sommar klanningar dar innan jag aker hem. Jag blir ju da den anda i Sverige med den klanningen, eller kanske inte SVerigen men Sundsvall! Showa off lite pa Gatufesten! HAHA :D Nej da...

Sedan for vi till Barnes & Nobles och jag stod och laste lite skvaller tidningar inna vi for till Hy- Wee och handlade lite mat. Jag kopte en harspray. 

Sa var min dag idag. 

Kommentarer
Postat av: NiNa

cool blogg=)

2009-01-26 @ 23:42:02
URL: http://rrockygirl.se
Postat av: matilda persson

köp klänningar till miiig med :)(a) / sisteeer

2009-01-27 @ 19:57:20
Postat av: Irma

jag längta fett mycket till gatufesten redan. fan vad vi ska dansa till musikpoliserna igen:D:D om dom kommer vill säga. det känns som det var hundra år sedan vi stod där:O:P

2009-02-01 @ 00:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0