Snow Day

Idag ar det (som alla redan vet) Fredagen den 13:onde. OOOOhhhhh......

Och vi har ingen skola pga av att det snoar! HAHAHA! Vi skulle da vara ledig varje dag om vi hade snowdays i Sundsvall!
Har kommer det sma flingor, flygandes latt genom luften. Man kan fortfarande sa graset under snon. Fast det komma snoa hela dagen sa runt 3.03 (da vi slutar och alla ska hem) sa komma det nog vara mycket sno.

Sa vad ska man gora en dag som denna da. Synd att Sindy ar i California (jag har totalt glomt bort vad det heter pa svenska) Men som sagt, varfor ska vi borja dopa om platser till vart eget sprak?

Maste aven hitta en klanning, jag vet att jag skriver om det non stop men jag behover ju verkligen en.

Behover ocksa verkligen farga haret igen (ful utvaxten, jag ser flintis ut dar det ar blont nu) och jag ar sa sugen pa att gora harforlangning!

Nej nu blir det att ga och badda sangen och sminka mig. bara for att ha nagot att gora. Lite laxa som jag egentligen hade vart tvungen att gora under helgen kan ju bli avklarad nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0