Ont i foten...

Har nyss sett pa filmen Apollo 13. Jag blev lite tarogd dar i slutet men jag grinar nastan jamt till filmer. Om dom sa klart har ett tragiskt eller lyckligt slut. Nar jag var liten sa grinade jag till Ferdinand. HAHA XD

Johanna. Hur ska jag gora for att haret ska halla sig tuperat. Det blir ju slick efter ca 5 minuter.

Har ont i foten, i hogra, alldeles ovenfor den dara knolen man har. Har haft ont i den forut ocksa men det var pa karaten efter att man har hoppat omkring barfota. Det kanske ar nagon eftersak fran igar, eftersom vi hoppade runt barfota.

Nu blir det en flingbar och lasa ut min bok som ska vara klar tills pa Mandag. Tur att det ar en liten bok med stor text i. Sa det tar inte sa lang tid.
Ska bara kika in pa facebook lite snabbt och se om nagra bilder fran igar har kommit upp. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0