hosten ar har

I Onsdags sa var animal behavior klassen till Omaha pa zoo (bilder kommer). Som sagt sa var vi tvungen att titta pa ett djur i 2 timmar fast jag satt bara 1 timme. (bara :$). Pa morgonen nar vi kom dit var det svinkallt + att jag var as trott pga kortraningen klockan 7 den morgonen. Det var iallafall det franaste zoo jag nagonsin varit pa. Under natten fros jag ihjal ocksa.

Igar sa hade vi upptradande men koren. Vi var blandad med freshmen och sophmores sa det var inte tiptop men det var grymt iallafall. Vi hade vara "fina" klader pa oss. Varsity (det som jag ar i, det basta ;D) vi hade vara langa, svarta kjolar, svart klittrig troja och svarta 60-tals klackar. Killarna i Varsity hade vit skjorta, kostym, fluga och sadan dar vast under kostymen. (vet inte vad det heter). Alla andra hade southwest kappor. Efter upptradandet sa for vi hem och at tarta for det var Christophs fodelsedag. Christians kusiner, Rachael, Sarah, Abbie och John var ocksa dar. (Klicka har om ni vill hora sangerna som vi ska upptrada med, med The Omaha Symphoni i Omaha [bara Varsity])

Idag har det inte hand sa otroligt mkt. Pa modernjazz / aerobic sa hade vi en vikarie och vi spelade kickball mot freshmen. Haha! Forsta gangen for mig. Visste inte ens vad det var. det ar typ som baseball fast du sparkar bollen istallet (en stor boll). Fast kl 14;30 var jag kallad till Mrs. Finkhouse (alla utbytesstudenter traffas ibland och pratar om hur det gar och sa) sa jag gick dit i mina gympaklader. Vi pratade om finals (slutprov). Sedan stannade jag langre for att andra mitt schema. Jag maste ju ha engelska. Sedan nar det var klart var klockan ca halv 4 sa skoldagen var slut sa jag sprang ner i omkladningsrummet och tog mina saker men vikarien som vi hade, hade (har) mitt ID (skolsak) och jag visste inte hans namn eller sa vart jag kunde hamta det sa forhoppningsvis sa far jag det pa mandag.
Ikvall tror jag att vi ska ga ut och ata sa jag ska ga och byta om och sa...

KOMMENTERA!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0