Trip to Omaha

Idag sa var jag och Susan till Omaha for att shoppa. Om jag hittade antligen min homecoming klanning. Fast inga bilder pa den far ni ann. Nu maste jag bara hitta skor. Och helst vill jag klippa mig och farga haret fast jag vet inte om det komma ske. Manikyr ska jag iallafall skaffa.
 Nu har vi nyss atit middag och jag ska ga och kolla nar vi ska upptrada med koren i Omaha.


Sa, ar ni nojde (Johanna) nu ser ni hur det ser ut i mitt rum och mitt badrum.
+ mina brodsaker som vi kopte med oss for att ata i bilen pa vag hem fran Omaha.


Kommentarer
Postat av: Carro Lindén

DU HAR JU INGA TAVLOR!!!! :o Du kan ju inte leva i dendära stelheten! :)

2008-10-13 @ 11:55:17
Postat av: matilda

bara en säng och en kista i hela rummet ?

2008-10-13 @ 17:24:14
Postat av: jessica hallén

va konstigt de kändes att de ett rum utan gardiner :O haha :D men najs endå

2008-10-13 @ 17:26:20
URL: http://jessicams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0