sjuk idag

Madde inte sa bra imorse sa jag fick stanna hemma fran skolan. Sov till 12 ca. Sedan sa at jag soppa och sedan gick jag och la mig igen for jag fick inte titta pa tv.

Har suttit hela kvallen och gjort laxa. SQ3R:n ar gjord for kapitel 8 och sedan halva av alla mina exitvisa ar gjorda. Bara halva kvar och sedan ska jag lasa pa infor slutproven som ar pa torsdag. Onska mig lycka till, lar behovas! Eftersom Animal behavior ar den svaraste klassen jag nagonsin varit i. Och trakigaste!

Men som sagt, nu maste jag fortsatta studera.

Skola blir det iallfall imorgon eftersom jag har lite saker att lamna in.

Ungefar sahar sag jag ut idag:
 

Kommentarer
Postat av: carro Lindén

Får du inte kolla på TV??? shiit vad tråkigt :o

2008-10-22 @ 11:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0