s-dag

Shoppa
Stada
Studera


Jag och Susan for till Westfield och kopte ett par skor till mig. Hjalp! Klackar. Jag maste ova varje dag nu fram tills pa fredag. Sedan for vi till Marchingband tavlingen och sag nar Southwest upptradde. Dom var grymma!
 Efter det sa for vi tillbaka till Westfield. At pa Subway men det var inte sa gott. Jag som tycker att det ar krongligt att bestalla fran Subway hemma i Sverige, var helt forvirrad har i USA. I Sverige sa sager man ju bara vad man vill ha pa, peker och sa men har maste man lasa pa skylten och bla bla bla. Sedan sa jag att jag villa ha den toastad och jag trodda att hon hade gjort det nar hon fragade vilka gronsaker jag ville ha sa jag sa vilka jag ville ha och hon la pa dom, sedan sag jag att mackan inte alla var toastad sa hon toastade den med gronsakerna pa. Varm gurka= inte gott. Den var atbar iallafall. Sedan gick vi och kollade lite till. Jag kopte en bodylotion fran Victoria Secret.

Men nu hinner jag inte skriva mer utan maste ga och fixa mig for vi ska ut och ata. Bilder pa skorna kommer ikvall eller imorgon :D

Puss & Kram, skumbanan XD


Kommentarer
Postat av: carro Lindén

Hurru du ska inte träna! tänk om det blir värsta askungen, duvet, glas skon ;D.



Amanda jag tro du börjar bli lite besatt av Victoria Secret ;)

2008-10-20 @ 12:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0