Roca Berry Scary Farm

okej sa vi var till en restaurang och at fast jag fixade mig aldrig. Sedan nar jag kom hem sa kladde jag pa mig varmt och sedan kom Travis och hamtade oss och vi for till Roca Berry farm dar dom hade spokhus och sa. Det var rena ranet att komma in $12!!!! Men vi gick in anda. Dar traffade vi tva andra killar och en tjej sa vi gick med dom. Forst gick vi genom ett spokhus sedan stod vi i ko i ca 20 minuter for att aka pa en hokarra genom pumpa, majs och skogen och spoken hoppade ut fran buskarna hela tiden. och jag skrek sa jag kan knappt prata nu. Nar den trippen var slut sa stallde vi oss i en annan ko som ocksa var en skrack bana eller vad man ska saga men har fick du ga. Du gick i grupper genom skogen och det var folk som hoppade ut och skramde dig. Och sant dar blinkande ljus hela tiden sa det kandes som om du var i en drom. Den banan tog aldrig slut kandes det som. Vi gick i alla andra spokhus och genom en labyrint som vi gick vilse genom. Runt klockan 11-halv 12 for vi hem. Vi trafade aven an massa andra Southwest barn. Nagra av dom var sjalva spokena i banorna.

Kom nyss hem och jag ska ga och lagga mig nu sa, godnatt. Eller ska jag saga godmorgon eftersom klockan ar ca 7 pa morgonen i Sverige! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0