Regn + kyligt

Ja, jag vet att mitt rum ar inte mkt for varlden men jag (vi) ska fixa det,  har Susan sagt. Sa da blir det gardiner och tavlor. Och ett nytt overkasst skulle ocksa sitta fint *host host.

Idag sporegnade det nar jag vaknade. Har regnat hela dagen fast nar vi slutade sa sken solen.
Sitter och laser lite olika bloggar men ska ta och gora laxan. Har ju quiz imorgon. (Som vanligt).

Pa Ondag har jag btw kortraning kl 7 pa morgonen sedan kl 8;15 gar bussen till Omaha dar vi ska ga pa zoo men animal behavior klassen och zoologi (stavning?) klassen. Skoj!

Kommentarer
Postat av: carro Lindén

Överkastet kan du slänga men kuddarna är coola (y) :D

2008-10-15 @ 10:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0