Oktober





Veckorna gar sa fort har. Det ar redan Onsdag!
Idag ar det aven 1 oktober men har ar det hot, hot hot!!! Alla gar i shorts fortfarande! Jag vill ha host! Star inte ut med varmen langre!
 :D Joda!!
 Idag sa sjung vi inte i koren for Mrs. Cotton var med teatergruppen for dom har show nu i dagarna sa vi sag pa Iron man istallet :D
Vi gjorde yoga pa modern jazz/aerobic. Ar svin trott! Ska ga och gora min laxa och sedan ta en tupplur.
 
Jag har andrat min bloggdesign nu. Vad tycks? Denna eller den gamla?

PS: jag har aven skaffat facebook!
  

Kommentarer
Postat av: carro Lindén

det syns inte att du gjort om den :o



idag 10.10 svensk tid så har ni 5 grader :D ifall du ville veta ;P

2008-10-02 @ 10:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0