Oh happy day... XD

Idag har det regnat hela dagen igen.
 Gick bara till 2:03, sa hallelujah!
Vi tittade klart pa Cinderella man pa U.S history och vi pratade om zoo besoket i Omaha som ar imorgon pa Animal behavior. Vi maste sitta och glo pa ett djur i minst 2 timmar. I 2 TIMMAR! Sedan far vi ga runt och titta pa alla andra djur. Har aven kortraning klockan 7 imorgon bitti. Vet inte hur jag ska komma upp. Far ga och lagga mig 8 ikvall och missa SATC. Sag aven Gossip Girl igarkvall.
Idag pa modernjazz / aerobic sa hade vi avslappning i ca 40 minuter och sedan yoga i ca 10 :d haha :D Soft.

Har fatt en massa bilder fran systra mi pa deras nya rum som dom haller pa att gora om. Jag vill ocksa gora om. Fast jag maste vanta tills jag kommer hem forst.

Okej, jag tanker saga det nu och jag ar sa OTROLIGT glad! Under Halloween sa vi (vardfamiljen och jag) aka till FLORIDA!!!!!! Till Disneyworld. Om ca 1.5 vecka! 


Bilder fran igar. Jag hade trakigt!

Kommentarer
Postat av: carro Lindén

LEGOLAND!!!!! xD

2008-10-15 @ 11:02:04
Postat av: jessica hallén

hahah fan va roligt :O

2008-10-16 @ 13:33:30
URL: http://jessicams.webblogg.se/
Postat av: carro lindén

jag ser nu att du har ju värsta stökiga rummet :o. amanda städa :D

2008-10-17 @ 10:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0