My lovely New York

Har inte orkat knappa nagra bilder pa skorna an sa det far bli nar det bli. Har iallafall hittat lite bilder pa mig sedan jag var i New York.

Kvallen har bestatt av studerande och jag ar snart klar. Ska bara skriva 2 labbrapporter (har gjort halva pa bada) och en filmrecention. Vi har aven bestallt pizza.


Tavling


Sista kvallen i New York (Manhattan i bakgrunden)


Tavling (vi akulle ha vara klader ut och in


Amanda Eriksson dansar (?) limbo


Jag och killen inne pa abercrombie &fitch som man fick ta kort med. Jag ser propp ut men wtf.

Kommentarer
Postat av: elin melander

haha! tävling med kläderna utochin, var de typ en "treasure hunt"?? för iså fall gjorde vi oxå de!!=D XD

2008-10-21 @ 20:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0