laxa, laxa och mera laxa...

Idag hade vi ett quiz i us history, sedan pa animal behavior fick vi halla pa med vara moss. Ackliga sma djur!
 Under teachers assistent tiden fick jag testa mina korklager! vackra? NOT! lang svart kjol med hog midja och en kort svart t-shirt med silver monster i. Killarna ser iallafall normal ut. typ vit skjorta och svart kavaj + byxor.
 Pa modern jazz/aerobic sa kunder vi inte var i brottningshallen (der vi brukar vara) for dom gjorde bagon halsoundersokning pa alla 9:onde klassare sa vi var ute. Sprang tva varv runt lopbanan. Jobbigt, men jag klarade det. Stannade inte pe hela vagen.
 Vi slutade 2.03 idag.
Kom nyss hem, ska ga och stada rummet lite och knappa lite kort pa huset som Johanna tjatar pa mig att jag ska gora och sedan ska jag gora laxa resten av kvallen. har ett test imorgon i us history och kanske i animal behavior annars pa torsdag + en massa andra saker i animal behavior som maste vara klar fast jag gjorde en hel del pa lektionen faktiskt.

Fa se om det kommer nagra bilder ikvall pa omgivningen har!


Kommentarer
Postat av: jessica hallén

jaa, lägg in bilder på huset :D och ditt rum! :D

du verkar ha det bra :)

2008-10-07 @ 23:57:53
URL: http://jessicams.webblogg.se/
Postat av: johann

ja, nu får du ta och göra det också:D

2008-10-08 @ 15:34:57
Postat av: johannaaa*

inte johann johannaA :D

2008-10-08 @ 15:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0