i skolan

Sitter har i datalabben, har egentligen teachers assistent men jag har inget att gora sa Ashley undrade om jag ville komma hit sa varfor inte. Battre an att sitta och gora ingenting. Koren borjar om ca 20 minuter.

Helgen var helt ok. I lordags sa var vi som vanligt till Husker matchen. Fast vi lag under med 51-10 (natt sant) sa vi lanmade i slutet av tredje halvlek, eller vad man sager. Typ alla gjorde det. Fast det hade jag inget emot. Det blev lite langtrakigt efter 2 halvlek. Pizzan min smakade kartong.

I sondags sa slapp vi sondagsskola (tack Gud) , vi hade ju kommit hem sa sent igar sa vi fick lite sovmorgon. Fast jag kallar det inte sovmorgaon nar man maste kliva upp kl halv 10 en sondag morgon. Vi var till kyrkan kl 11 iallafall.
 Susan och Alan var pa nagon middag pa kvallen sa vi andra tittade pa en film och det ma jag saga, det var den konstigaste filmen jag nagonsin sett. Det var om meningen med livet.
Sedan at vi mat (mackor, fast liksom subway). Gjorde min laxa och sedan inte sa mkt mer.

Carro, jag vet inte vilken dag du menar. Men idag 6 oktober ar det mulet och det regnar. I lordags var det samma.

Kommentarer
Postat av: jp

vad du klagar på allt ;)

2008-10-06 @ 19:46:29
Postat av: carro lindén

YEEES !!!! då hade jag rätt. wiiihoooo :D

hahaha, men hoppas du ha det bra endå :)

2008-10-07 @ 12:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0