Fredags smarta

Inatt har jag inte kunnat sova nagot alls. Igar kvall nar jag stod och borstade tanderna och sa fick jag varldens smarta i ovre ryggen. Sa jag sov ingenting inatt for jag kunde inte hitta en skon stallning. Vet inte alls vad jag gjort.
 Idag pa u.s history tittade vi pa Cinderella man. Fast vi sag inte klart hela. Pa Animal behavior sa tittade vi ocksa pa en film fast en fakta film om hur olika djur bygger sina hem.
Pa modern jazz/aerobic sa gick vi forst runt i hela skolan och tittade pa alla klassrum som blivit dekorerade idag pga att det ar fotbollsmatch idag mot Southeast (vara arkefiender) sa det ar typ arets storsta match. Det var roliga men anda hemska dekorationer som folk gjort. typ hugger halsen av spelarna i andra laget och sa.
Sedan dansade vi jazz. Kunde knappt lyfta armarna pga smartan. Inte helle boja huvudet nar vi stretchade.

Kom nyss hem eller nyss och nyss, for ca 1 timme sedan. Klockan 8 borjar matchen och vi ska alla vara kladd i vitt! runt halv-20i kommer Susans syster for att ge mig skjuts till matchen for Chriatian och Christoph maste ga tidigare pga band och Susan och Alan ska till nagon och ata ikvall.

Ingen Huskermatch imorgon. Vet inte vad det blir. Pa Sondag eller Mandag har Susan iallafall lovat att ta mig till en affar sa jag kan hitta en homecoming klanning. Homecoming ar ju snart! Langtar!!!!!!


Alskade denna klanning som jag hittade en dag men... Temat pa arets homecoming ar neon sa jag vill ha nagon crazy farg!


Carro: om du tittar pa tredje bilden fran Huskerinlagget, sa ser du motstandarnas klack. Dom ar gul!

Kommentarer
Postat av: jessica hallén

oj jäklar villken klänning:D

2008-10-11 @ 12:55:54
URL: http://jessicams.webblogg.se/
Postat av: johanna wide

oj, vilken fin klänning det dära var :O

2008-10-11 @ 13:00:47
Postat av: Marris

Klänningen du har på dig är "typ samma" färg som den jag hade på skolbalen hemma. Du vet vilken jag menar eller hur? Min var dock lite längre, lr hur? :-).

2008-10-11 @ 22:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0