Finals (slutprov)

Idag borjade jag kl 9 och slutatde 12.15. Skont varre!
Vi hade dock prov hela tiden. Slutproven for semestern. Fast det gick bra. Inte sa svara som alla sa att dom va. Sa vad ska man gora idag? Tror jag ska farga ogonbryn och fransarna. Senare ikvall sa kanske jag kan fa med mig Susan sa jag kan handla lite. 

Igar var valdigt roligt. Vi traffades hemma hon en kvinna fran kyrkan och alla andra tonaringar fran kyrkan var dar. (inte sa manga men men). Vi bakade muffins, gjorde en lek och sedan fick vi dekorera var egna muffins. Pratade och sa hela kvallen. 

Om Susan eller nagon har en locktang sa kanske jag ska forsoka mig pa denna frisyr pa homecoming. Kopte aven min biljett idag. :D

 

Kommentarer
Postat av: jessica

va jag fattar inte:O ??? ska du åka hem eller vadå? :O

2008-10-23 @ 23:53:51
URL: http://jessicams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0