Opera upptradande i Omaha

Uppdateringar om Florida kommer sa fort som mojligt.

Igar sa lamnade vi (koren) skolan runt halv 1. Vi for till Omaha. Vi kom till Hollan (typ ett upptradnings stalle. Hollan heter sjalva byggnaden) Vi tranade fram till runt 5 kanske. Da drog vi till Old Chocago och hade middag. Sedan for vi tillbaka till Holland och pa bussen pa vagen dit sa satte vi pa oss vara rockar (eller vad man ska saga, LSW sak).

Konserten borjade med att nagra andra skolor sjong lite och en tjej var soloist (Detta ar opera) Sedan var det varan tur att sjunga. Vi gick upp pa balkongen dar vi skulle sta och the Omaha symphony ar neranfor oss. Vi sjong en massa orera och aven fast jag inte gillar opera sa var det, och nu tanker jag svara, javligt roligt! Fast det var valdigt varmt uppe pa balkongen och en tjej svimmade faktiskt.

Vi kom hem (eller till skolan) kl 11 sa jag kom hem runt halv 12. Och jag hade skola dagen efter. Snacka om trott man var imorse.

Min farfar hade aven ringt till huset (till min vardfamiljs hus) och forsokt fatt tag i mig och min farfar pratar inte ens engelska men han hade fatt fram att han var min farfar och att han ville prata med mig. sa en STOR applad for det! Han ar anda 82 ar. Fast Alan skulle forklara att jag inte var hemma och Alan kan ju bara engelska sa Alan pratade engelska och farfar pratade svenska. HAha... Ska ta och ringa min farfar imorgon for jag tror att han har gatt och lagt sig nu.

Har ni i Sverige forresten stallt tillbaka klockan en timme? 
Om jag hittar bilder fran konserten sa laddar jag upp dom XD


Kommentarer
Postat av: jessica hallén

Ja det har vi :p fast de var väll en vecka sedan :) Gjorde du något speciellt på halloween ;o ?

2008-11-04 @ 11:31:02
URL: http://jessicams.webblogg.se/
Postat av: carro Lindén

har din skola någon hemsida?? asså med bilder och sånt, skriv den isf för jag vill se den :D

2008-11-05 @ 10:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0