Sno?

Detta ar ett klago inlagg!

Ikvall tog Susan mig till Westfield for att forsoka hitta en vinterjacka. Svin kallt idag ju!
Det gick ju som det gick! Hatar stilen pa jackorna har! Sommarna gar huller om buller med karringstil pa allt. Dom har inga sportaffarer som stadium, team sportia eller inter sport heller. Istallet har dom stallen som dillard, jc penny och younkers. Vem forresten doper sin affar till younkers? det later som en soptipp. Blabarsberget later finare an younkers. 
Sa det blev ingen jacka! Inget telafon kort heller. Ska TVINGA dom att ta mig imorgon till ett stalle dar jag kan skaffa ett!
 
Sa kan nagon kopa en fin jacka till mig i Sverige och skicka den till Nebraska?

Min larare sa att det skulle snoa har ikvall. Jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen att det gor det!!!!


Kommentarer
Postat av: carro lindén

vad glaad jag blev när jag läste detta, ÄNTLIGEN KLAGAR DU!!!!xD hahaha, jag saknar det :p. du brukar säkert inte klaga på lektionerna men gö det amanda du måste få ut det. hahah xDxD

2008-11-07 @ 11:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0