the haymarket

Sa nu har vi antligen lov (igen) kandes som att vi nyss var lediga.
For er som inte vet sa ar det thanksgiving imorgon (torsdag) sa da ska vi aka upp till Susans foraldrar och fira med hela slackten. Skoj!

Idag sa var vi till the naymarket downtown for att knappa bilder genom fotoklassen. Jag han da tyvar inte knappa upp alla bilder som jag skulle sa jag fa knappa lite pa Mandag i skolan istallet. The haymarket var varsta spooky. Overgivna grander och sa.

Kom nyss hem fran kyrkan. Dom hade en gudstjanst sa har innan  thanksgiving sa vi gick pa den. Vet inte vad jag ska gora ikvall.  Duscha ar iallafal ett som ar sakert.

Jag sitter och kuckelurar pa om jag ska andra min blogg design till nagot mer juligar. (jag vet att det inte ar jul an, men det bryr jag mig inte om) btw Jocke: jag har vall aldrig blivit radd for tomten? Och ni ska se granarna har dom har klatt varenda trad dom har pa tomten i ljus. Riktigt fint. Dom ar foresten fran Indien och jag traffade frun i huset ena dagen da jag och Susan var till affarn och hon undrade om all flickor i Sverige var sa fina. :)




 


Kommentarer
Postat av: sabina

aha, jag trodde dom skulle vara dyrare, för de är dom på brandos som man beställer ifrån, jo de är ju de :) dom jag ska köpa går på 899 å då äre de märket roots. a de va de jag tänkte på jag oxå, svart passar ju till allt, men dessa beige/bruna skor va snyggare på dom här som jag hittade

2008-11-27 @ 16:49:39
URL: http://saabinak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0