take state tjejor!

Idag var varje laktion bara 50 minuter lang (sa dom iallafall, vet inte om det stamde) fast teamsports var lite kortare eftersom vi maste byta om fore och efter och vi kunde inte vara i ratta gympasalen sa alla idrottsklasser fick vara i lilla. Smockat med folk kan jag saga. Spelade vollyboll med nagra andra. Bland annat med en tjej, Spentsa (stavning?), hon kallar mig Sweden. HAHA!

Sedan var det inte lunch sa jag blev lite yr (i vanliga fall ar det det) fast vi hade varan 3:de klass = choir (det ser konstigt ut nar jag skriver kor). Fast dar gjorde vi inte mkt for vi skulle ga till pap rallyt. Det var inte mkt av ett pepprally fast vi hejade iallafall lite pa vara varsity vollyboll tjejer (Erin ar en av dom) som spelade en match idag (viktig match) om dom gar vidare for att ta state eller inte. Sa sedan hade vi bara en klass kvar efter det. Foto. Jag framkallade min film som jag knappt, fast jag kom bara till efter test remsan for att se hur lange jag ska utsatta mitt fotopapper for ljus. Sedan utsatte jag mitt papper for ljus fast jag far ga igenom alla kemikalier imorgon. 

Sa, vi slutade 12 idag! Skont. Christian, Christoph och jag for till Wndys for att ata lunch. Jag ville till Donken fast det blev det inte for Christoph ville testa Wendys och nar han val satt dar med sin hamburgare sa gillade han den inte HAHAH vem sa att vi skulle till Donken va? 

Ska snart ata...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0