solnedgang i New York

Slutar som sagt tidigare pa tisdagar.
Pa team sports spelade vi football, fast med flaggor istallet for att taklas. Roligt fast jag ar verkligen vardelos. Football ar en sport for killar.

Framkallade vara bilder i dag aven fast vi har inte gjort dom till riktiga bilder ann. Bara pa en lang remsa ni vet.
 
Har regnat hela dagen och jag har stadat rummet och sak slanga in lite tvatt i tvattmaskinen nu.
Gjorde 2 filmer igar nar jag sjunger. HAHA! Dom kanske hamnar har pa bloggen senare. Maste forst ladda upp dom pa youtube och jag maste aven fraga min syster om jag far klagga upp en bild pa henne fast jag tror inte att jag komma fa det for hon verkar inte gilla bilden.

Bilder fran NY, sista natten (sista bjuder jag pa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0