Skepp och hoj, gummiboy

Okej. Har frysit ihjal inatt. Sov med tjocktroja.

Alla ar borta. Susan sa sakert var dom skulle fast jag lyssnade inte sa noga, for jag sov.
har atit frukost och ska ga och plocka lite i rummet. Badda sangen skulle vara ett +

Nar dom kommer hem sa ska jag ringa till farfar, har antligen skaffat kortet nu. Sedan drar vi till en iskall Husker match och sedan blir det kalas for Susans mamma fyller ar NASTA HELG. 

Ikvall kommer uppdate om Florida! 

Har ni tankt pa ett jag nastan alltid borjar mina inlagg med okej? Maste sluta med det.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hallå :) Vet du vilken person du är enligt Ayur Veda? Jag har ett roligt test i min blogg om just det. Jag tycker den stämde jätte bra på mig. Jag har även fakta på hur du ska göra när du är i obalans.

2008-11-08 @ 17:24:55
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0