Sitter i skolan

Siter just nu i skolan. har TA fast hon har inget som vi kan gora sa vi sitter bara har. Jag lanar hennes dator lite.
Ingen kor idag. Bra, for min parm ar borta. Letade igenom hela rummet igar och alla vaskor och jag kan inte hitta den.
Jag trodde att jag hade tappat mitt skol ID imorse ocksa sa jag gick och fick et tillfalligt ID och sedan nar jag var inne i klassrummet och tog av mig jackan. Dar hanger mitt riktiga ID runt halsen. Typiskt!

I team sports sa spelade vi basket och nar det var i sista sekunderna sa stod det 101-101 men da sa kommer en i varat jag och skjuter bollen och nar tiden ar ute sa ar bollen fortfarande i luften och den gar i. Som pa film. Sa vi vann!

Idag ar det en kort dag (Tisdagar). Sa jag slutar 2.03 pm

Imorse sa hade vi utbytesstudenter ett mote. Imorgon forstar ni sa at det en dag som kallas mix it up (eller natt sant) och det betyder tt man ska sitta med nagon man vanligtvis inte brukar sitta med under lunch och vi utbytesstudenter ska dom kalla upp pa en liten scen eller liknande och dar ska vi sta med vara landers flaggor. Jag komma do. Vad pinsamt! + jag ar den enda utbytesstudenten som har forsta lunch sa jag komma sta dar sjalv. Om inte Eric (Joakim) har forsta. Fast jag vet inte.

Jag som skulle se Gossip Girl igar kvall. Det sket ju sig. Jag satt och laste infor mitt us history test som jag hade idag och nar jag var klar med lasningen sa la jag mig ner och gissa om jag somnar? JA! Sa jag vaknar igen och da ar det bara 15 minuter kvar av gossip girl sa da orkade jag inte se.

Nej nu ska jag in pa bilddagboken och kolla vad som hander hemma i Sverige. Det snoar ju as mkt har jag sett.

puss & kram, skummbanan

Kommentarer
Postat av: Carro Lindén

jag har inte riktigt fattat det dära med att ni ska gå omkring med ID?! det är väl endå inte nödvändigt :o

2008-11-19 @ 14:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0