Scary Acres

Jag har da aldrig varit sa radd i hela mitt liv! Det var en mardrom!

Men fran borjan. Jag fick skjuts av Azims familj till Omaha, men vi for sjalvklart vilse. Vi kom iallafall tillslut fram till det ratta stallet och dar traffade vi dom andra. Vi ingangen sa spelade dom musiken fran filmen Exorsisten. Vi kopte biljetter (hela koret, $25).

Forst gick vi genom en labyrint fast det var inte sa laskigt for det var inga spoken i den.

Sedan stod vi i ko for att komma in i det forsta spokhuset, The house on the hill. Ohhh... :o Vi var 11 st sa vi delade pa oss. Vi gick igenom olika rum med en massa hemska saker. I ett rum ver "en scen" fran filmen Exorsisten (folk spelade), i ett annat rum sa var hela rummet fyllt med en massa dockor som var fastspikade pa vaggarna och sa det var snuskigt. En "pizza bagare" skramde livet ur mig. Jag skrek som vanligt. Pa slutet kom det en man ut ur en garderob med en motorsag sa vi sprang ut, skrikandes. Dom som var pa vag in i huset blev miog lite skramda for dom borjade fraga vad det var och sa...

Sedan stod vi i en annan ko forever. Till the dark forest. Det var det varsta jag nagonsin gjort. Fran borjan var det inget men nar vi kommit till ungefar halften sa borjade folk dyka upp. Jag skrek och hall handerna framfor ansiktet men nar jag tog bort dom sa hade dom stallt sig sa att det forsta jag sag var ett hemskt ansikte. Skrek som aldrig forr. Vi fortsatte (jag ville bara att det skulle var slut, men icke sa nicke) dar star en man pa vagen i9 skogen med en kniv och vi gar narmare (for det var den enda vagen) och da skriker han at mig (pa engelska)
- Du dar! (pekar pa mig) tjejen forst!
- Forst sa vagrade jag fast sedan gick jag och stallde mig forst
Vi gick in i ett litet plathus och dar stannade vi. Plotsligt kommer det ut en man med en motorsag fran en garderob eller natt och jag freakar out! Jag bara skriker och sprionger mot utgangen och den forsta killen jagar mig med sin kniv! Nar jag kommer ut sa star alla och glor och underar what the f**k som hander. Det var inte roligt!!!!

Sista saken var det varsta sa dom sa jag tankte forst inte ga men jag gjorde det anda. Det var "Slottet".
Vi gick pa led genom en massa ganagr och sa och massa spoken var dar inne. Efter slottet nar vi kom ut (trodde jag ja) sa kom vi till en kyrkogard dar en massa scary tjejer forsokte skramma oss. Vi gick med en annan familj med en liten tjej och hon blev allvarligt radd. Hon borjade grata och skrika och sa. Typ panik men hennes mamma bara
-Det ar bara pa latsas gumman!

Runt 11 kom jag hem den kvallen och jag gick och la mig for vi skulle upp tidigt dagen efter.




Jag ser inte sa radd ut pa kortet fast jag hade varkligen en mardrom! 

Kommentarer
Postat av: carro Lindén

hahaha jag skrattade skit mycket när jag läste!! xD fan att inte jag var med.. fast jag tror nog att jag skulle ha blivit lika rädd som dig, om inte räddare :p

2008-11-03 @ 13:05:26
Postat av: elin melander

hahahah! =] som när vi va på boda borg förra året! X)

2008-11-04 @ 11:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0