Role Models

Idag fick vi valja om vi ville skippa de tva forsta lektionerna for att ga och se Soutwest spela volleyboll istallet. Manga gick for att se volleyboll fast inte jag for min forsta lektion ar historia och vi jobbar sa fort + att jag inte kommer vara i skolan nasta fredag sa bestamde jag mig for att ga i skolan istallet.

Pa historia lektionen var det inte manga. Mr Dansens klass (U.S military history) hade bjudit in tva personen fran the Army sa vi fick ocksa komma. Vi fick testa att satta pa oss all utrustning som man maste ha ifall man ar i en omgivning dar det finns giftig gas eller liknande. Sa pa med brallor, jacka och stovlar i storlek XXXXXXXXL. Sedan gasmask (fast den jag hade, hade inget filter sa glaset immade igen. Och handskar. 

  sahar sag vi ut.

Pa kvallen klockan 7 kom Ashley och hamtade mig. Vi for till Southpointe for att ga pa bio med nagra andra. Vi motte upp Erin dar och vi gick for att kopa biljetter. Vi skulle ga pa en R film (det betyder att du maste vara 17 for att fa se den). Alla andra ar 17 utom jag sa jag visste inte om jag skulle kunna komma in fast det gick hur fint som helst. Hon i kassan fragade inte ens efter ID.

Vi gick och tog platser och efter ett tag komm alla andra. Amanda, AJ, Lauren, Kristian och en annan kille jag inte vet namnet pa.

Role models ar nog varldens roligaste film. JAg tror att jag aldrig skrattat sa mkt nar jag varit pa bio forut! Jag rekomenderar den VERKLIGEN!

Det ar om tva killar som, istallet for at aka in i fangelset, far ett jobb dar dom ska vara typ kompis med ett barn. Ena killen far en nord som typ ar medlem i nagon forening dar dom ar olika lander och klar ut sig i riddar saker och leker krig. Typ sagan om ringen, om ni fattar.

Den andra ungen (den minsta) han ar tokig i tjejer. Dessa tva vuxna maste nu spendera tid med dom for att slippa fangelse.



Efter filmen var slut sa for Erin, Ashley och jag till coldstone (glasstalle). Och jag sa att jag var allergisk mot notter sa Erin flippar ut typ och sager att dom maste ta glassen fran lagret och ta en ny sked och brownie fran lagret med (pa coldstone kan du blanda allt mojligt i din glass, kolasa, gummibjornar, kitkat M&M och mkt mer.

Efter vi atit glass sa for vi till Starbucks dar alla andra var. Dar satt vi och pratade och sa tills Ashley skjutsade hem mig.  

Kommentarer
Postat av: carro lindén

haha ditt framtida jobb kan ju vara the army xD lycka till ;D

2008-11-15 @ 20:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0