oppsss.. :s

idag sa sag vi Pearl Harbor pa historia, vi ar ju lixom inne pa andra varldskriget nu. Har aven prov imorgon i det.
pa team sports sa spelade vi basket fast tva lag pa en korg. fattade INTE ALLS sa jag var samst! Suger aven pa "vanlig basket" gillar inte basket.

koren blev lite konstig idag. Forst har jag ju teackers assistant halva sedan kor fast nagon sa att koren inte skulle borja foren kl 1 (borjar vanligtvis 20 i) fast nar klockan var 1 sa hade vi inte borjat sa jag trodde att dom skulle ha show choir hela tiden for det sa dom fran borjan sa dar satt jag (och den andra TA'n och jag var sa inne i min historia bok. HAHA? sa nar klassen var slut kom Mrs. Cotton och undrade varfor vi inte hade varit dar. Aja, det var ju bara 20 minuters kor och jag hade btw glomt parmen.
Datorn kommer sakert ringa hit ikvall.

Ikvall blir det studera, studera, gossip girl, studera och studera....
 
Maste klippa mig snart. Helst nu! Fast inte mkt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0