Mall of America

Sa pa Torsdagen efter skolan for vi till Minneapolis, Minnesota.  Vi kom fram sent pa kvallen for det tog anda ca 7-8 timmar att aka dit.
Pa Fredagen sa for vi till mall of America (Usa's storsta shopping galleria). Vi var dar till runt 12 sedan var vi tvungna att aka for Christian skulle titta pa ett collage. Sa vi for till St Olafs collage och dar fick vi en guidad tur runt campus av en elev. Sedan sa pratade forst Christian med en kvinna sedan sa pratade Susan med henne ocksa sa jag fick sitta sjalv ute i vantrummet ett tag. Alan och Christoph hade akt till en basket match.

Nar dom var klar (Susan och Christian) sa for Susan och jag till en annan galleria. Christian skulle stanna pa collaget for natten. Gallerian vi for till sog. bara mobler och karringklader hade dom. Fast vi at mat pa en restaurang inne i gallerian  och det var gott.

Pa kvallen pa hotellet sa gjorde vi inget speciellt. Tittade pa tv och sa. 

Pa lordagen sa kom Susans, systers barn sa dom gick och shoppade med oss ocksa. Christian och Christoph gick for att aka karuseller (ja, dom hade ett tivoli i Mall of America. Ett stort tivoli). Vi tjejer gick och shoppade. Till lunch at vi pannkakor (tunna och stora, som svenska pannkakor, som pannkakor ska vara) Pa kvallen kom Susans syster till oss ocksa och vi gick och at mat pa en restaurang. Jag at en super stark, spaghetti och kottfarssas fast nar jag bestallde visste jag inte att den skulle vara sa stark.

Christian, Christoph och Alan hade akt till en hockey match.

runt 9-10 for vi (Susan och jag) hem till hotellet. 

Idag sa for vi hem igen. Det var drygt i bilen. Vi stannade pa Donken for att ata.
Just nu sitter jag och lyssnar pa Peter Joback. XD


Kommentarer
Postat av: johanna

köpte du allt det dära:o?

har du börjat gilla grönt eller;)?

2008-11-24 @ 12:59:14
Postat av: j

åh uggs:D dom är så sköna

2008-11-24 @ 23:54:49
URL: http://jessicams.webblogg.se/
Postat av: carro Lindén

det är ju inte direkt något fel på grönt :o

din mössa är cool :D

2008-11-25 @ 13:01:52
Postat av: sabina

va betalade du för uggsen? =)

ska köpa ett par roots jag, lika dana fast bruna, kan inte bestämam mej om jag ska ta de eller svarta, fast dom jag ska köpa e lite kortare



nice stuff :)

2008-11-26 @ 14:42:56
URL: http://saabinak.blogg.se/
Postat av: johanna

ne, det har jag inte sagt att det är heller men jag bara undra! till den dära carro :o.

nej, vi visade bara runt nere & matilda har inte blivit lång;)

2008-11-26 @ 17:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0