girlsnight

Sa det var Ashley som kom och hamtade mig. Varsta bra att man far kora bil nar man ar 16 har. Det borde vara sa i Sverige ocksa.

Vi for hem till Ashley, Erin, Kara och Lauren kom och vi at spagetti med tomatsas. Sedan gjorde vi rice crispy bars fast vi hade for mky marsmallows och for lite flingor fast det blev gott anda.

Alla ville veta om Sverige fast jag vet inte riktigt vad man ska beratta. Lauren har slaktingar i Sverige och Kara har i Norge sa Kara undrade om jag kunde korsa "the river" som skiljer Norge fran Sverige och forsoka hitta dom. Gud vad vi skrattade at henne. (Det ar ingen "river"). Sedan undrade hon vilka ord pa engelska som jag inte kunde. HAHA. Lauren hoppade in och rattade och sa att jag inte kunde saga dom orden eftersom jag inte vet dom.
 Kara hade aven lyssnat pa lite Svensk raggae innan hon kom. Fast artisten hon namnde har jag aldrig hort talas om. 

Vi slog sedan pa en film. Juno. Hyffsad. Inte sa bra som alla sager att den ska vara. Efterdet sa skjutsade Erin hem mig.   

Kommentarer
Postat av: carro lindén

du skulle ha berättat om mig juh, de är allt dom behöver veta om sverige xD..



BTW, jag borde få pris för jag har typ kommenterat mest och bäst :D ;D

2008-11-08 @ 19:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0