Florida dag 1, Magic Kingdom

Klev upp runt halv 6 for att lamna huset runt 6. Forst med bil till Omaha i ca 1 timme sedan checkade vi in, men jag blev lite sur i sakerhets grejen. Fast jag kanske far skylla mig sjalv ocksa. Man far ju inte ta med sig vatskor i handbagaget och jag hade min lovely vanilj doftande Victoria's secret body lotion i vaskan och jag var tvungen att slanga den. (Fast en gubbe fick ha en sax inne pa planet!)
Vi hoppade pa planet och flog till Chicago. Alan och Christian hoppade av for dom skulle kolla pa ett collage i Nashville fast vi andra stannade pa planet och vi for vidare till Florida.

I Florida var det lite problem att checka in pa hotellet fast till slut sa...
Varat bagage skulle komma senare pa dagen sa vi tog the monorail till the magic kingdom. Det ar helt fantastiskt. Precis som i alla reklam filmer om det. Jag var lite papparazzi och knappte kort pa allt. Vi akte lite karuseller. En som man blev blot i, en berg och dal bana, pirates of the caribbean (stavning?) och mycket mer.

Pa kvallen sa gick vi till Crystall palace och at middag. Dar traffade vi Nalle puh och alla hans vanner.

tiger ville att jag skulle ringa matenfick en puss av nalle puh

 

Kommentarer
Postat av: jessica hallén

fan va kul det ser ut:d

2008-11-02 @ 12:54:15
URL: http://jessicams.webblogg.se/
Postat av: carro Lindén

tog det lång tid med planet??

Asså gud vad cool att du fick träffa nalle puh och nasse och tiger :o :) vart var kanin, Iior, uggla, sorken och christoffer robin då? :D

2008-11-03 @ 13:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0