Election 2008. Obama eller McCain?

Gud! Allt detta tjat om valet. Idag ar det antligen over!
Tank att komma till USA just nar det ar valar. Alla tycker att jag hade tur pga det. Varfor?
Vem ska vinna?

Gud. Detta val kommer halla pa hela natten. Pa varenda kanal ar det om valet! Tank bara hur mkt v komma prata om det imorgon pa us history! uuuu.... boring!
Jag vet att det ar viktigt for USA och allt fast ibland tycker jag att dom har gatt till overdrift!

Visste ni varfor USA alltid rostar pa en Tisdag? Deni, det vet jag....
Darrfor att forr i tiden sa hade dom ju inte bilar sa det tog sin lilla tid att komma till stallet dar man rostade sa folk gick i kyrkan pa Sondag, fardades med hast eller liknande under Mandagen och rostade pa Tisdag.
Larde mig nagot nytt idag fran Carl Azuz pa Student News. (En sak vi alltid tittar pa i us history). XD

Nej, nu ska jag ga och duscha, sedan ga och lagga mig.

Kommentarer
Postat av: jessica hallén

obama!!

2008-11-04 @ 23:22:28
URL: http://jessicams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0