A midsummer night dream


Jag hade lite trakigt innan operan borajde.

Idag sa har jag och Susan varit pa opera. Vi sag Shakespears A midsummernight dream fast dom hade gjort om den till en opera. Den var bra fast laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang! Ca 3 timmar. Aven jag fattade inte vad dom sjong! Aven om texten stod typ uppe i taket fast det var typ old old brittisk engelska. Susan sov igenom hela forestallningen. 

Nar vi kom hem sa han jag knappt komma innanfor dorren innan vi for igen. Ut och ata. For till nagot stalle och jag bestallde kyckling och jag trodde att det var grillad kyckling jag skulle fa fast den var friterad (tror jag). Fast det var gott anda.  

Klockan ar bara halv 9 och jag vet inte vad jag ska gora. Duscha kanske....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0