poseidon m. Sindy

Efter matchen igar sa undrar Sindy om jag vill komma hem till henne och kolla pa en film sa jag smsar alla men ingen svarar sa jag ringer forst till Susan men hon svarar inte sa jag ringer till Alan och han svarar och han sager att det ar ok och
-ha sa roligt

sa Sindys vardpappa kom och hamtade oss och skjutsade oss till ett hus dar vi skulle hamta Sampson (en hund). Vi gick ut och gick med han lite innan vi gick hem till Sindys hus och dar sa poppade vi popcorn (visste ni forresten att i frankrike sa har dom inte salt pa sina popcorn utan socker) vi gick ner i deras kallare, omg sager jag bara, snyggare kallare far man leta efter. Vi slog pa filmen poseidon och i ungefar mitten av filmen sa kommer Sindys vardpappa med varm choklad.

Efter filmen var klar sa skjutsade dom hem mig sa jag kom hem ca 11.30.

Imorsen nar jag gick ner for att ata frukost sa var Susan skitsur pa oss. Hon hade tidigare i veckan sagt att om vi ville gora nagot pa fredag kvall sa skulle vi ha bestamt det pa torsdagen fast jag trodde att det var ok nar Alan sa att det var ok.
Hon ar iallafall inte hemma nu som tur ar.


Kommentarer
Postat av: jessica

haha, låter kul. snygg jacka :)

2008-12-07 @ 01:28:02
URL: http://jessicams.webblogg.se/
Postat av: sabina

kung :D men du kommer hem i juni va? för jag tänkte åka i mitten/av juni :)

2008-12-07 @ 14:17:35
URL: http://saabinak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0