skolan installd

Jippi!!!!!
Igar nar jag for till skolans basketmatch sa askade och blixtrade det. Sjukt! Har aldrig sett att det hant i December.
Pa basketmatchen sa motte vi southeast, vara arke fiender. Varan skola hade temat julstamning sa typ alla hade klatt ut sig till tomtar och nissar (med spets oron). Och en del var paket. Dom hade tagit stora kartonger och klatt i presentpapper sen klippt hal for armar och huvudet. HAHA!

Stod pa matchen med Lauren (en tjej som jag traffade i team sports nar viktlyftarna spelar med oss)  och hennes kompis Georgia.  

Tyvar sa forlorade vi matchen.
Sa pga det daliga vadret som vi hade i garkvall och inatt sa ar skolan stangd idag! XD happy happy!

Nu ska jag ga och se pa en film. Till helgen hoppas jag att det blir julklappsshopping och klippning!  

Kommentarer
Postat av: Caroline Lindén

ofta nu får ledigt bara för lite åska dagen före :o

FUSK!!

2008-12-19 @ 17:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0