julen over? Oh NO!

Ho Ho Ho!
Julen ar typ slut hemma i Sverige fast har har den inte borjat an. XD

Har slagit in de sista julklapparna idag. Runt 5.15 pm (17.15) titta, jag kan det dar med am och pm nu! sa ska vi aka till kyrkan for kl 18 sa ska jag sjunga med gamlingarna XD haha! Och det ar nagon pjas ocksa. Sedan drar vi till Susans syster och har julmiddag. Sedan kl 22 aker vi tillbaka till kyrkan for att ga pa gudstjanst. Sedan imorgon kommer alla hit for ett riktigt julkalas!

Det kom aven ett julkort med posten idag till mig fran farf. 
Sitter och vantar pa att min klanning ska torka sa jag hangde den pa en galje och sedan galjen i flakten.
Ska ga och fixa haret och sa nu. Aven fast det ar blott fast jag kan ju inte ga och hanga mig sjalv dar i flakten.

Ska tvinga alla andra att ta massa kort ikvall sa att ni ser hur det ser ut under en Amerikansk jul. For smarta jag har ju tappat bort kameran. Fattar inte vart den ar. Jag har letat precis overallt, forutom dar den ar saklart! Enda (troligan, kanske) julen man firar i USA och sa har man ingen kamera.

Kommentarer
Postat av: jessica

Men kolla i jackfickor och sänglådor? om du har någon. Små fack på väskor, burkar finnas på sånna ställen. =)

2008-12-24 @ 23:24:52
URL: http://jessicams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0