Julen 03-07

 
2003
Sitter vid granen mer Anneli och Hannah ar och halsar pa oss. Jag med stukad handled efter att ha lamlat med bradan i Vemdalens lattaste backe


2004
Ar julmusten lite sur? Med backslick och gron/brunt har. Snygging(ar), jo men visst!


2005
Har var haret mitt iallafall fint. Varan forsta jul i varat nyrenoverade hus.


2006
Okej, detta ar egentligen ingen julbild (inte tagen pa jul) men jag hittar inga fran julen 06 sa det blir en pa oss alla nar farf fyllde 80. (Mars)



2007
I Bjornrike. Johanna och Matilda komma doda mig for denna bild. Men jag tycker att vi ar riktigt heta! Pappa sa att jag sag ut som Courtney Love.

Jag har olika harfarger varje jul. Men har vi forandrats nagot?

Och detta ar forsta julen som vi inte firar tillsammans.

Kommentarer
Postat av: din syster matilda

Tack amanda! För att du lägger ut så seriösa och snygga bilder. Åhh, haha titta på förra årets, så såg väll inte jag ut:S.. Men kameran ljuger väll inte. God jul iallafall, hoppas du får något bra i julklapp:)

2008-12-25 @ 15:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0