If you think you can do it, get up and prove it

I Fredags sa var jag, Christian, Christoph och Nolan pa bio och sag Valkyrie. Sindy skulle egentligen ocksa med fast hon vart sjuk typ i sista sekunden. Filmen sog! Inte alls vard att se.

Igar kvall sa kom Katie, Avery och en till tjej (kommer inte ihag namnet) och vi alla at sloppyjones och kakor och sa och vi sag pa Iron Man. Inte heller min favoruit film men den var helt ok.

Imorgon, eller inatt (4) sa aker grabbarna till Florida for att se Super ball (eller vad det heter, natt sant. Football) Jag och Susan hanger inte med men vi ska aka nagon annan stans nagon gang och shoppa. Fast jag vet inte vart an.



Huskers!

Saker som jag fyndade under mellandagsrean

Paris Hilton parfymer (kit), Britney Spears parfym, Sjal-AE, Jeans 150 spann - AE

Kommentarer
Postat av: sanna

jag fick britneys i julklapp :) visst luktar den gott ?=)

2008-12-30 @ 04:44:22
Postat av: jessica

snygga byxor =) britney har jag också=D

2008-12-30 @ 11:25:06
URL: http://jessicams.webblogg.se/
Postat av: sabina

va coola dom småa paris hilton flaskorna var :)

2008-12-30 @ 13:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0