25 December

Sa jag blev vackt och gick ner till dom andra. Vi oppnade presenter och julstrumpa,  jag fick en massa saker. Klader, smink, svenskt godis. Sedan sa at vi frukost och stadade lite.



Sedan gick jag och duschade och fixade mig. Sminkade mig och lockade haret.
Sedan gick jag ner och hjalpte stalla iordning massa saker. Skivade ost och korv och sa. Folket borjade rulla in under tiden. Vi satt och tittade pa basket och sa och bara forderv tiden. Spelade lite pingis och pratade och sedan nar alla hade kommit och maten var klar sa at vi. Farfs kottbullar som jag hade gjorde dagen innan. Det var riktigt gott fast det var inte riktigt en julmiddag for mig. Sedan sa tog det ca 1 timme innan vi alla gick in i vardagsrummet och delade ut julklappar. Alal kusiner i slackten drar ett namn ur en hatt och det namn du far, den koper du en present till sa jag drog Katie (namnen drog vi pa Blairs dop) och till henne gav jag en film och ett presentkort (Fast Susan betalade presenten) och av Marc (han drog mig) sa fick jag ett presentkort och en Nebraska mossa. Sedan fikade vi kakor och sa och risgrynsgrot, fast den var kall? Inte vet jag om det ar sa dom ater den har men, men.
 Sedan sa sjong Chris for oss och alla apelade pa pianot hit och dit. Och dom tvingade mig att sjunga tryggare kan ingen vara, pa svenska. Kort tog vi i overflod fast Susan har inte laddat upp sina ann sa ni far noja er med dessa sa lange.

 

Kommentarer
Postat av: Caroline Lindén

haha vad tyckte dom om svenska sången då?

2008-12-27 @ 11:56:31
Postat av: Papsen

God fortsättning. Har du sjungit ditt finalbidrag från PoL för dem ännu?

Färger i en vind alltså ...?



/Papsen

2008-12-27 @ 16:06:09
Postat av: jessica

vad fin du vart i håret, kände nästan inte igen dig på bilden längst ner. God jul :D



2008-12-27 @ 16:25:29
URL: http://jessicams.webblogg.se/
Postat av: johannap

hej, vem vare du fick svenskt godis ut av ? :)

2008-12-27 @ 18:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0