LSW

idag har dagen rullat på som vanligt, min animal behavior klass är jätte konstig det är typ sjuka frågor vi måste svara på. och våran lärare ser jätte rolig ut, ett runt flintskalligt huvud men utåtstående öron. haha :D
 kör är inte så roligt som jag trodde, vi sjunger bara dessa italienska operor. fast vi sjunger även spiderpig från simpson filmen! haha :D
 på fredag så borjar football sesongen så vi ska gå och se den. jag pratade med några i min animal behavior klass idag och jag sa att jag aldrig sett en football match och dom ba
- vart kommer du ifrån? 
jag har inte knäppt sa mkt bilder, än och dom jag har knäppt ska ni få se så fort jag har hittat usb-hålet, eller vad man säger.  




efter peprallyt i fredags så åt vi på restaurang och en tjej (alejandra) från min animal behavior klass jobbar där men det visste inte jag då, så det kom ut en servitris med efterrätt som var från henne. snällt va? och gissa vad efterrätten var. 
FRITERAD GLASS!!!
det var faktiskt gott :D
(jag ser mongo ut på bilden men susan tog bara två bilder och den andra ser ännu mera mongo ut!)


dagen då jag kom sa tog familjen mig till red robin (en restaurang) 

 
jag och christian forsta dagen i skolan (på morgonen)
 

Kommentarer
Postat av: Marris

"animal behavior klass" vad är det????

Svara på mitt mail Amanda... nu! :-)

2008-08-28 @ 18:21:13
Postat av: tessan och ricke.

Hej Amanda. Hoppas att du har det bra.....vi är så avundsjuka. Söt kille förresten :-) Är USA så som man ser på tv?? -Kramizar.

2008-08-28 @ 22:50:54
Postat av: Marris

"men fran och med ikvall kommer jag att uppdatera minst varannan dag om vad som hander + bilder. okej?"

Que?, ser inga uppdateringar...:-)

Kram/Marris

2008-09-02 @ 23:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0