Macy´s

Torsdag 14 augusti
Igår skulle vi egentligen till stranden för att bada men det var 85% chans att det skulle bli en thunderstorm så vi åkte till världens största köpcenter istället! asså det var enormt. jag tror att Amanda och jag inte ens hann gå igenom alla affärer ens. Jag köpte bara ett par trosor från victoria secret och en glass.
 här i NY är dom lite konstiga. dom kom fram till amanda när vi var inne i butiken och frågade om hon ville ha ett jobb där :s haha :D
när vi åkte hem så började det att spöregna! det regnar typ jämt här på eftermiddagen.
 på kvällen tränade vi till våran show som vi ska ha ikväll (lördag) och sedan hade vi ett popquiz! vi var bäst på att få bonus poäng genom att sjunga med, dansa och smöra för KM. Killarna strippade på bordet till och med. (asså bara tröjan).

Kommentarer
Postat av: jessica hallén

dit vill jag också!: D

2008-08-20 @ 17:32:37
URL: http://jessicams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0