Lincoln, Nebraska

Nu har jag da varit i lincoln, Nebraska i nagra dagar. Jag har det bra. Vi har varit till skolan och fixat med mitt schema. Har i usa sa far man ju valja vilke lektioner man vill ha och jag tog dom som lat roliga för jag fattade inte sa mycket nar dom förklarade. 
 jag har ett eget rum, ett eget badrum och en walk in closet! haha de ni! dom har aven en pool och en hottub pa garden 
 min tredje dag i skolan ar avklarad. 
 igar (sondag sa hade vi ett "poolparty" och nu har jag brant sönder mig. har ar det jatte varmt! 
ena dagen var jag, christian och christoph (stavning?) och spelade minigolf. dom har lite konstiga regler, man jag förlorade iallafall. 
 det ar lite svart att komma ihag allt man gjort men fran och med ikvall kommer jag att uppdatera minst varannan dag om vad som hander + bilder.  okej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0