Central park

i torsdags tog vi bussen genom upper east side till central park. det är så lungt där. storvägarna går ju alldelas utanför men man hör inte bilarna pga av alla träd. vi gick igenom central park, kasnke inte riktigt tvärs igenom men vi kom iallafall ut vid strawberry field.
Det är där John Lennons fru bestämde sig att köpa lite land efter henes mans död och hon döpte stället till strawberry field egter en av hans låtar.
 sedan åkte vi till Soho och där fick i lite tid för shopping. Jag köpte en American Eagle tröja, victoria secret parfym och I love NY tröjor till johanna och matilda. (bilder från dagen kommer senare för det tar så himlans lång tid att kadda upp bilder här på blogg.se + att jag inte har tid nu för om 15 min ska jag vara i klassrummet)
 

Kommentarer
Postat av: hanna wagenous

amanda jag drömde om dig inatt :D hahah aas roligt vare, det var irma kajsa johanna julia och jag, åsså var vi på picknick , åsså kom du :o fast vi trodde att du var i usa ;d åsså gav du alla presenter, åsså börja jag grina för jag tänkte på skolavslutingen , ja .d haha och alla vi fick ett parraply från japan ;d då man kunde trycka på en knapp så fälldes paraplyet upp :d haha helt sjukt :D

hoppas du har det bra iaf :)

2008-08-17 @ 17:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0