Dagens sista inlagg

Det har blivit manga inlagg pa sistonde. Men det ar ju sa mycket som hander nu pa sista tiden. Varfor allt nu? Nu nar jag snart aker hem (om 24  dagar), da borjar det handa en massa roligt. Inte for att jag inte har haft det roligt innan men nu borjar man kanna mer och mer personer riktigt bra.

Var nyss pa Target och kopte en massa skvaller tidningar och fake naglar.

Nu ska jag ga och satta mig i soffan och lasa lite.


Poolen har ju visst oppnar forresten. Sa imorgon kommer Sindy hit och vi ska sola och bada. :)
Blir nog aven ett videoinlagg imorgon ocksa. Vill ni ha det?


Ar man tjej sa ar man ;D



 


Kommentarer
Postat av: nathalie

Åh en sån pool hade jag velat ha!

2009-05-18 @ 04:27:07
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Postat av: Caroline Lindén

JAG VILL!!!! :D

2009-05-18 @ 13:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0