'Välkommenhemfest'

Igår så hade jag min välkommenhemfest för kompisar.
Efter Irma och Kajsa gick hem (runt 4) sprang jag och sminkade mig. Sedan sprang jag upp på rummet och slängde in alla kläder i "skrubben" så att mitt rum såg hyffsat ut. Sedan började jag med maten. Lasagnette blev det. Sedan började alla att rulla in. Vi satt ute och åt och sedan så skulle jag börja med efterrätten och jag och Jessica lurade alla och sa att det var pannkakspaj och alla gick på det.  HAHA!!! Det var iallafall hallonpaj. Medans såg vi på Sverige matchen. FAsen också! Vilken otur vi har!
Sedan gick vi alla ut och spelade kubb och sedan gick vi in igen och såg på dokumentären om Michael Jackson sedan typ drog alla. Jag letade fram köket och det tog till ca 2 på natten. Sedan gick jag och la mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0