Sista hela skoldagarna ar over.

Igar och idag var de sista skoldagarna i min Higschool karriar. :(
Imorgon borjar vi kl 9 och slutar 12 och vi har prov hela tiden. Fast i viktlyftningen ska vi spela softball (tjej variant utav baseball) Hjalp. Jag kan inte reglerna i softball eller baseball.  :s

Missade ett mote idag med Mrs. Finkhouse. Men hur ska man komma ihag om Sindy berattade det for mig forra vecka. Vnlligtvis skickar Mrs.Finkhouse pass till oss om hon vill traffas men jag fick inget idag. Jag glomde totalt bort det. :s

Nu kurrar magen. Sista skollunchen hade dom ju igar (dom serverar inte lunch under finals dagarna (forutom nagon enstaka grej och det ar alltig en mil lang ko sa da aker jag hellre hem och ater. Lunchen pa skolan kostar ju! Fast idag hade de inte sarskillt mycket heller. 



 

Kommentarer
Postat av: Amanda Eriksson

Visst ar det sorgligt :S Nar aker du hem?

Kram

2009-06-03 @ 16:51:39
URL: http://amandasofiaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0