Vail, CO - 22 Mars

Strålande sol idag så självklart  blev det skidåkning. Fast backen var inte särskillt bra. Isigt och slask! + att min hyrbräda var för kort och hade helt fel valla så jag ramlade ca 25 gånger. Och här kommer man, bor mittemot en slalombacke och åker flera gånger varje år och ska visa att man har åkt bräda i ca 3-4? år och så ramlar man ca 5 gånger. Lite pinsamt kan man ju tycka. Så första dagen var inte så bra som jag hade hoppats på förutom att vädret var kanon!Strålande sol och 10 grader varmt. När skid dagen var slut så gick vi tillbaka till hotellet. Eller det var inte direkt ett avstang mellan skidbacken och hotellet. Hotelet låg typ i backen. Det var bara hissen man beövde ta för att komma upp till rummet. Jag gick till skidshopen/uthyrningen och bytte bräda till en längre. Efter det tog vi oss ett dopp i hotellets ute hot tub. Sedan så fixade jag till mig och vi tog bussen in till byn och åt på ett sött litet ställe. Blev en pizza för mig. När vi ätit upp så tog vi bussen tillbaka och gick och tittade i lite olika affärer och vi passerade en svensk affär fast den hade redan stängt. Gick även förbi en isrink som man kunde hyra skridskor och åka på. Fast det gjorde vi aldrig. Bad även Susan att ta ett kort på mig och jag sa att hon inte behövde ha med mina ben men tror ni att hon lyssnar? Nej! Så därför får ni ett kort där jag inte ser typ 2 meter lång ut. Vi bara chillade resten utav kvällen. Under natten så snöade som attans!


Kommentarer
Postat av: johanna

hahah, du ser faktiskt 2 meter lång ut ;) + äre dina skor du har på bilden? :O och gud va ljust håre har blivit.

2009-04-02 @ 18:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0