Fast and Furious


Var som sagt pa bio med Sindy i stormen. Vi sag Fast and Furious. Superbra!! Och aven jag som inte har sett nagon utav de andra Fast and Furious filmerna, fattade!
Rekomenderar verkligen! Fast den kasnke inte har kommit till Vserige an? Vad vet jag?
Vi gick och kopte biljetter och sedan lite snask, fast jag var tvungen att ga pa toa sa Sindy skulle kopa at mig och jag sa att ajg ville ha en morka slushen (=dark) men hon trodde att jag sa large sa det blev lite fel fast hon som jobbade dar sa att hon kunde byta och innan jag han saga nagot sa hade hon redan tagit den. Jag menar, vilket sloseri! 
Sedan efter filmen gick vi till Panera for att ga pa toaletten for det var san himla lang ko inne pa biotoaletten. Vi satt sedan dar inne och vantade pa att Susan skulle hamta oss.



Sedan blev det kinamat fran hywee.

Kommentarer
Postat av: sabina

a den hade premiär den 3 april i fredags :)

2009-04-06 @ 08:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0