I used to go with the flow

Sa, Ashley kom och hamtade mig runt halv 5 och hon skjutsade mig till Sindy. Nar vi kom till Sindy sa hoppade Sindy in i bilen ocksa och vi for till Southpointe. Ashley jobbar i en utav affarerna dar och Sindy och jag skulle shoppa och ata dar.
Typ 1000 grader varmt ute sa jag kunde inte ha pa mig mina jeans sa jag bytte om pa lyx badrummet inna pa Von Maur till shorts. Sedan gcik vi bara och tittade i lite olika affarer. Sindy kopte varldens franaste skor. Funderar sjalv pa att kopa ett par. Sedan runt 7 gick vi till Old Chicago for att ata men det var ca 20 minuters vantetid sa undertiden vi vantade sa gick vi bort till bankomaten. Mitt kort fungerar!!!!!!! Wihooo!!!!
Sedan gick vi bort till Old Chicago igen och vanatde och undertiden stod vi och sjong med till musiken dar inne. "Do you remember....... September......."
Sedan hade jag en supergod macka. Vet inte riktigt vad som var pa men gott iallafall. 
Vi gick omkring lite mer och jag kopte mig en vaska pa rea. Har velat haft den lange nu men den har varit sa dyr men nu var den pa rea sa kashing (stavning?)

Sedan nar vi var inne pa Scheelds sa marker jag att min vanliga vaska ar alldeles blot under sa jag river ut allt innahall pa golvet for att jag vill ju inte sabba ipoden, mobilen och kameran. Hon som jobbade dar kommer fram och undrar om allt ar ok. HAHA. 

Sedan sa gar vi in pa Old Navy (Ashley jobbar dar) for att vanta pa henne tills hon ar klar med jobbet. Da upptacker vi att det inte var vattenflaskan i min vaska som hade lakt (jag todde att det var den) utan det var min harspray som hade legat och sprutat. Sa nu var den tom. Kanon! Kladdigt och javligt. 

Kl 9 (nar Ashley var klar pa jobbet) for vi till Panera och jag kopte mig en mango smoothie. Godaste! Sedan traffade vi en tjeje fran koren dar som pratade med oss och hennes familj var dar och hennes pappa kunde prata franska sa han och Sindy stod dar och babblade ett tag sa vi kom aldrig ivag. Ca 9.40 kom vi tillbaka till Sindys hus. Vi gick ner i kallaren och slog pa John Tucker Must Die. Sa otroligt rolig film! XD

Sedan runt 11 for jag hem. Var tvungen att vara tillbaka da. :( Sa jag han inte se hela. Aven fast jag har sett den forut.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0