It’s gonna take a superman to sweep me off my feet

Jag mar sa otroligt daligt just nu. Har haft ont i halsen sedan i tisdags ungefar och har inte kunnat ata, dricka eller sova. Fast jag har tvingat i mig mat anda aven om det kanns som att jag har rakblad nere i halsen varje gang jag svaljer.

Sa idag var vi till doktorn. Antligen! Tydligen sa har jag nagon infektion i halsen sa nu maste jag ata antibiotika.
Och ingen verkar forsta hur ont det gor att ata, svalja och till och med prata. Susan bara tjatar att jag maste ata mera.

Nu har antligen sminket borjat for "pirates". Fast det ar inte sarskillt roligt. Maste komma kl 5 och da sminkar vi killarna, eftersom tjejerna kan sminka sig sjalva. Sedan nar vi ar fardig med det sa sitter vi bara dar for vi maste stanna under hela forestallningen. Sa ca 4 timmar sitetr vi dar. BORING! Och jag som mar piss, det ar ett helvete!

Hoppas verkligen att ni kanner er battre an vad jag gor.

Kommentarer
Postat av: ca'

nähä kan inte killarna sminka sig själva :o jag som trodde alla kollar kunde det :D

2009-04-10 @ 20:48:57
Postat av: pappa

krya på dig!

2009-04-11 @ 19:49:05
Postat av: Moster Jessica

ÅÅÅÅ.. vad jag tycker synd om dig, hoppas du mår bättre idag när du fyller år.

Vill önska dig ett STORT GRATTIS på 17års dagen,vi hälsar till dig alla,och hoppas du får en rolig födelsedag.

Puss och kram

Jessica barnen och hela släkten

2009-04-12 @ 09:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0